
Snel reageren is cruciaal bij beveiliging. Daarom is er altijd een A&E-technicus in uw buurt. En ontwikkelden wij het remote support center – uniek in België! Hoe werkt het? Bij problemen of alarmmeldingen logt een ervaren technicus van op afstand meteen in het hart van uw systeem in. Hij stelt de juiste diagnose, en schiet meteen in actie. Dat gaat razendsnel, en vergeet verplaatsingskosten en de bijbehorende milieuoverlast.
Eerste hulp bij alarmmeldingen en problemen
U wilt zich focussen op uw kernactiviteit? En uw beveiliging in handen geven van professionals? Vertrouw dan op het remote support center van A&E Security. Bij 85% van de meldingen aan onze service desk schakelen wij het remote support center in: voor allerhande technische of operationele problemen, én bij elke alarmmelding. Zo controleren wij rechtstreeks of het om een terecht of ongewenst alarm gaat. Deze filter of buffer tussen de meldkamer en uw alarmsysteem bespaart u al snel tot 80% onnodige tussenkomsten! En vermindert uw beveiligingskost.
Eerst verificatie, dan politie
Wist u dat de politie alleen tussenkomt bij een alarm dat geverifieerd is? Hef dus alle twijfel op met een controle: fysiek (u of ons interventieteam controleert ter plaatse), virtueel (met camerabeelden) of technisch, via het remote support center (onze technici bellen in op uw systeem).